Käynnistimme huhtikuussa 2016 Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen työllisyyden asiakasraatitoiminnan. Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Asiakasraati on jäsenilleen oiva mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa.
Asiakasraati:
- Käsittelee työllistymiseen liittyviä palveluita
- Kokoontuu neljä kertaa vuodessa
- Raadissa on aina mukana kaksi hankkeiden työntekijää: toinen puheenjohtajan ja toinen sihteerin roolissa
- Raadissa käsiteltävät teemat ja asiat nousevat raatilaisilta itseltään
- Jokaisesta raatitapaamisesta kootaan muistio
- Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään yhdistyksen omien työllistymispalveluiden kehittämisessä, työllisyyspalveluiden kehittämisessä yleensä sekä vaikuttamistyössä.
Esittelydiat raadista tässä.
Lisätietoa: johanna.seppanen@pksotu.fi, puh. 050 467 0356
Muistiot raatitapaamisista:
- 26.4.2016
- 17.8.2016
- 17.11.2016
- 9.2.2017
- 12.5.2017
- 18.9.2017
- 11.12.2017
- 1.3.2018
- 24.4.2018
- 24.5.2018
- 26.9.2018
- 7.11.2018
- 14.2.2019
- 28.3.2019
- 10.6.2019
- 4.9.2019
- 28.11.2019
Sosionomi-opiskelija Minna Pirhosen laatima opas:
KOHTI ASIAKASRAATIA! Opas asiakasraadin suunnitteluun ja toteutukseen