Asiakasraati

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on vipuvoimaa-EU-logo.png

Käynnistimme huhtikuussa 2016 Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen työllisyyden asiakasraatitoiminnan. Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Jäsenilleen asiakasraati on mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa.

Asiakasraati:

  • Käsittelee työllistymiseen liittyviä palveluita
  • Kokoontuu neljä kertaa vuodessa
  • Raadissa on mukana kaksi hankkeiden työntekijää: toinen puheenjohtajan ja toinen sihteerin roolissa
  • Raadissa käsiteltävät teemat ja asiat nousevat raatilaisilta itseltään
  • Jokaisesta raatitapaamisesta kootaan muistio
  • Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään yhdistyksen omien työllistymispalveluiden kehittämisessä, työllisyyspalveluiden kehittämisessä yleensä sekä vaikuttamistyössä.

Asiakasraadin esittelyvideo 2021.
Esittelydiat raadista tässä.
Asiakasraadin mainos tässä.

Kuuntele asiakasraadin Voiko työtön unelmoida -podcast.
Lue asiakasraadin Voiko työtön unelmoida -podcast.

Tutustu Asiakasosallisuus on yhdessä tekemistä. Esimerkkejä ja ajatuksia työllisyyden asiakasraati- ja kokemusosaajatoiminnasta -julkaisuun

Lisätietoa: hilkka.pirhonen@pksotu.fi, puh. 050 467 0356

Muistiot raatitapaamisista (pdf-tiedostot):

Nurmes

Joensuu

Sosionomi-opiskelija Minna Pirhosen laatima opas:
KOHTI ASIAKASRAATIA! Opas asiakasraadin suunnitteluun ja toteutukseen

Raatilaiset suunnittelevat

Evästeistä

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan selailukokemuksen. Eväste on tietoa, joka tallentuu selaimeesi ja ilmoittaa mm. sen, milloin selaimesi palaa sivulle. Käytämme tietoa kävijämäärien tilastointiin ja seuraamme, mitkä sivut/aiheet sivustolla kävijöitä kiinnostaa.