
Käynnistimme huhtikuussa 2016 Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen työllisyyden asiakasraatitoiminnan. Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Jäsenilleen asiakasraati on mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa.
Asiakasraati:
- Käsittelee työllistymiseen liittyviä palveluita
- Kokoontuu neljä kertaa vuodessa
- Raadissa on mukana kaksi hankkeiden työntekijää: toinen puheenjohtajan ja toinen sihteerin roolissa
- Raadissa käsiteltävät teemat ja asiat nousevat raatilaisilta itseltään
- Jokaisesta raatitapaamisesta kootaan muistio
- Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään yhdistyksen omien työllistymispalveluiden kehittämisessä, työllisyyspalveluiden kehittämisessä yleensä sekä vaikuttamistyössä.
Asiakasraadin esittelyvideo 2021.
Esittelydiat raadista tässä.
Asiakasraadin mainos tässä.
Kuuntele asiakasraadin Voiko työtön unelmoida -podcast.
Lue asiakasraadin Voiko työtön unelmoida -podcast.
Tutustu Asiakasosallisuus on yhdessä tekemistä. Esimerkkejä ja ajatuksia työllisyyden asiakasraati- ja kokemusosaajatoiminnasta -julkaisuun
Lisätietoa: hilkka.pirhonen@pksotu.fi, puh. 050 467 0356
Muistiot raatitapaamisista (pdf-tiedostot):
Nurmes
Joensuu
- 6.11.2023
- 2.10.2023
- 28.8.2023
- 5.6.2023
- 3.4.2023
- 23.1.2023
- 7.11.2022
- 22.8.2022
- 16.5.2022
- 21.3.2022
- 13.12.2021
- 26.10.2021
- 7.9.2021
- 27.5.2021
- 17.12.2020
- 11.6.2020
- 20.2.2020
- 28.11.2019
- 4.9.2019
- 10.6.2019
- 28.3.2019
- 14.2.2019
- 7.11.2018
- 26.9.2018
- 24.5.2018
- 24.4.2018
- 1.3.2018
- 11.12.2017
- 18.9.2017
- 12.5.2017
- 9.2.2017
- 17.11.2016
- 17.8.2016
- 26.4.2016
Sosionomi-opiskelija Minna Pirhosen laatima opas:
KOHTI ASIAKASRAATIA! Opas asiakasraadin suunnitteluun ja toteutukseen

