Työllisyys

Ajankohtaista I Tuike – Tuetusti kohti monimuotoista työelämää | Koitto – Järjestötyöllistämisen tukipalvelut | Työllisyystoimijoiden verkostot I Opinnollistaminen I Asiakasraati I Yhdistysten työllistymistä tukevan toiminnan kuvauksia I Pohjois-Karjalan työllisyystoimijoitaKokemusosaajat


Tervetuloa mukaan työllisyyden asiakasraatiin!

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen työllisyyden asiakasraadit kokoontuvat jälleen touko- ja kesäkuussa. Sekä Joensuun että Pielisen Karjalan raateihin otetaan mielellään uusia osallistujia mukaan, joten tervetuloa kaikille kiinnostuneille! Ilmoittautuminen ja lisätietoa suvi.tahvanainen@pksotu.fi.

  • Joensuun raati 16.5. klo 14.30–16.30 (ilmoittautumiset 11.5. mennessä), kokoontumispaikkana kokoustila Helmi (Rantakatu 23, Joensuu: pohjakerroksessa, käynti sisäpihan kautta).
  • Pielisen Karjalan raati Nurmeksessa 9.6. klo 14–16, (ilmoittautumiset 2.6. mennessä), kokoontumispaikkana Närekartano (Koulukatu 5, Nurmes).

Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Raatiin tullaksesi tarvitset vain omakohtaista kokemusta työttömyydestä elämän jossakin vaiheessa ja haluat pohtia teemaa yhdessä.

Lisätietoa asiakasraadista

Työllisyyden asiakasraati – mahdollisuus vaikuttaa!

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys käynnisti työllisyyden asiakasraatitoiminnan keväällä 2016. Täydennämme nyt raatia uusilla jäsenillä ja kutsumme sinut mukaan! Seuraava tapaaminen on ti 7.9.2021 klo 14–16 (ilmoittautumiset 5.9. mennessä).

Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Raati on mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa. Raadissa kaikkien jäsenten ideat ja mielipiteet nähdään arvokkaina ja tärkeinä. Raatiin tullaksesi tarvitset vain omakohtaista kokemusta työttömyydestä elämän jossakin vaiheessa ja haluat pohtia teemaa yhdessä.

Lisätietoa asiakasraadista ja yhteyshenkilön tiedot