Jäidenlähtöseminaari 19.5. klo 13
Digiosallisuus ikäihmisen arjessa Perinteinen Jäidenlähtöseminaari järjestetään tänä vuonna teemalla Digiosallisuus ikäihmisen arjessa. Seminaari pidetään Joensuun pääkirjastolla tiistaina 19.5.2026 klo 13.00-15.30 Muikkusalissa, (Koskikatu 25). Tilaisuutta voi seurata myös Teams-yhteydellä (linkki Teamsiin). Digitalisaatio helpottaa monen arkea, mutta entä jos se samalla sulkee ovia? Jäidenlähtöseminaarissa pureudumme ikäihmisten digiosallisuuteen tutkimuksen, käyttäjien kokemusten ja järjestöjen näkökulmasta. Miten (pakko)digitalisaatio näkyy arjessa, … Lue lisää